"Учітеся, брати мої, думайте, читайте" Т. Шевченко

НАВЧАЄМО З РАДІСТЮ

Сторінки

Дуже приємно, що Ви завітали на мій блог :)

! Сьогодні

Модуль 4.

Формуюче оцінювання в проектому навчанні

Шановні колеги! Не втрачаймо оптимізму,  крокуємо далі, адже попереду багато всього цікавого...



У цьому модулі ви розпочнете процес планування вивчення обраної теми з того, що визначите, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ви встановите навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимете Основні запитання, що формують зміст проекту. У вас буде можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ви складете перший варіант плану оцінювання учнів для вашої теми, а потім створите засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби ваших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.


 У цьому модулі МИ:


•    Обговоримо приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами
•    Обговоримо у парах створені Основні запитання
•    Обговоримо разом  різні стратегії та засоби оцінювання
•    Створимо перший варіант плану оцінювання
•    Створимо засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів
•    Удосконалимо  цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів
•    Створимо презентацію основних ідей навчальної теми 
пис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка заціка­вить учнів; Ключове та Тематичні запитання, які спрямовуватимуть ді­яльність учнів при розробці і створенні ними проектів; створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити про­галини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок)
• 
   Переглянемо  План вивчення теми та внесемо  до нього зміни
•    Зробимо рефлексію модуля


Немає коментарів:

Дописати коментар