"Учітеся, брати мої, думайте, читайте" Т. Шевченко

НАВЧАЄМО З РАДІСТЮ

Сторінки

Дуже приємно, що Ви завітали на мій блог :)

! Сьогодні

Модуль 9.

  
  У попередніх модулях ви виконували роль учня, коли створювали приклад
 учнівської роботи, та знайому вам роль учителя, коли розробляли оцінювання для
 вашого прикладу учнівської роботи.
                 У цій вправі ви, працюючи в парах або малих групах, розповісте один одному

 про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та 
коментарі, які ви отримаєте від колег, можуть допомогти вам удосконалити 
приклад та вашу стратегію оцінювання.
Завдання модуля
  • Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внести зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінити, чого  навчилися;
  • Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Ключове запитання тренінгу

• Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

1 коментар:

  1. Вчитель повинен вчитися. Він, мабуть, не має найвищого рівня досконалості, адже все навкруги розвивається.
    Дякую Вам! Я Багато чому навчилияся і ще раз переоцінила свої вимоги до учнів, свої завдання.

    ВідповістиВидалити