"Учітеся, брати мої, думайте, читайте" Т. Шевченко

НАВЧАЄМО З РАДІСТЮ

Сторінки

Дуже приємно, що Ви завітали на мій блог :)

! Сьогодні

Модуль7.


У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі ви сплануєте та поділите з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорите, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Ви також сплануєте та створите приклад учнівської роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу. Цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Ви оціните приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Завдання модуля
  1. Поділитися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів.Осмислити те, чого вони навчилися.
  2. Створити та оцінити приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу.
  3. Внести зміни до свого Плану вивчення теми.

Ключове запитання тренінгу

Картинки по запросу робота учнів над проектом
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
  • Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання?
  • Як я можу забезпечити досягнення учнями поставлених навчальних цілей при роботі над проектами?

    

1 коментар:

  1. Виявляється, відчути себе на учнівському місці - дуже корисно!!! Виникла ідея - давати учням електронні домашні завдання. Це допоможе "розбавити" такий "сухий" (на погляд учнів) предмет як математика.

    ВідповістиВидалити